*Lenas lilla blogg*

MÅNDAG

Publicerad 2010-03-15 22:41:07 i Allmänt,

Så var denna vecka igång då.
 Jobbade ett kortpass idag. 8-13
När jag kom hem så tog jag en runda med vovvarna , grannen följde med med sin hund oxå.
Solen sken men det var ganska så kyligt, såg varmare ut än det var.
Har färgat håret idag och det blev som vanligt inte som man tänkt sig, men men färgen försvinner så småning om iallafall, så då är det bara att slänga i lite ny färg, och hoppas att det blir bättre.
Blir visst kallt i natt igen....nere på - 6 nu. Vintern håller verkligen i sig, envisa vinter.
Gubben har idag  rivit ner det mesta av altantaket som gick sönder i snö/is raset. Lägger in en bild så ni får se hur eländet ser ut. =(

tjingeling....


så här ser altantaket ut efter snö/is raset.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-03-16 10:55:17

NÄÄÄÄ men gud...stackars er! fy tusan då vet ni var ni har att vänta i vår och sommar då. inge slapp på helgerna för er, blir till att bygga ny altan. usch tycker synd om er.

by the way... snygg blogg du med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela