*Lenas lilla blogg*

Ensam hemma....

Publicerad 2010-03-23 22:17:08 i Allmänt,

Ja det har nog regnat eller duggat mest hela dan idag. Grått och trist har det varit.
Förmiddagen fördrev jag med att tvätta lite, sen var dogsen och jag på en promenad, blev inte så där jätte lång runda eftersom det började regna lite mera just när vi var ute och gick.

Lagade även ett par byxor så jag skulle ha något att ta på mej på jobbet idag.

Väntade även på att posten skulle komma för jag behövde köpa frimärken... Vi har det "lyxigt" här på landet... sätter bara i lappen i brevlådan så stannar posten utanför grinden och tutar... så kan man gå ut och fixa sina postärenden. ;) (och skulle man inte höra att dom tutar så kommer dom å knackar på dörren) Sånt kallas för service.

Sen tog jag mej en liten tupplur på eftermiddagen... skönt med siesta.
Fixade lite käk innan det var dax att åka till jobbet.

Har varit en lugn och trevlig kväll på jobbet.

Och nyss ringde min käre sambo ♥och pratade lite och sa go´natt, han är på kurs i Norrköping så jag är ensam hemma.

♦♣♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela