*Lenas lilla blogg*

Bäst att skriva lite då ;)

Publicerad 2010-03-18 20:57:44 i Allmänt,

Ja det är väl bäst att plita ner några rader då....

Vaknade vid klockan 6 i morse av att det luktade....nån av vovvarna hade varit dålig i magen . Så det var bara att gå upp och ta hand om det roliga...härligt uppvaknande eller hur..!!!

Idag har solen skinit med sin frånvaro, men det har varit ganska varmt ändå...blåst en del har det gjort men det är bra för då torkar det upp lite ute.
Nu är det inget roligt att va ute och gå med hundarna... gud så skitiga dom blir i detta slabbslaskväder...för att inte tala om hårfällningen...*suck*.
Men det är sånt man får ta när man har hund. =)

Skulle ha varit ledig idag, men var in 3 timmar på jobbet idag för vi hade schemaläggning. Vi jobbar efter "tvättstugeschema". Gillar det systemet.

Ikväll sitter jag i soffan med brasan tänd... radion på i bakgrunden..och handarbetar,blir inget tv-tittade ikväll...för oturen fortsätter här... tv:n  gick åt skogen igår...=(.

Det är ju som ordspråket säger ; *en olycka kommer sällan ensam*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela