*Lenas lilla blogg*

Äntligen helg...

Publicerad 2010-03-11 22:56:01 i Allmänt,

Började dagen med att vakna kl 06,00 å kunde inte somna om... typiskt när man får sova så kan man inte sova...

Så vid 7,30 tog vovvarna och jag en promenix och det var inte speciellt skönt för det blåste kallt och solen hade inte kommit fram ännu.

Framåt förmiddagen gick vi ute på tomten å busade lite i snövallarna... jätte kul att jaga snöbollar.

Medans jag skottade en gång till mitt växthus så låg vovvarna och solade sig i det härliga vädret.
Lyckades ta mej fram till mitt lilla växthus till slut. Så nu blir det nog städning av det i helgen.

Sen satte jag mej på sparken i solen och drack kaffe...sååååå skönt det var i solen.

Men nu är jobbar vecka över för denna gång så nu har jag redan tagit helg .
SÅ HÄR MYCKET SYNTES AV MITT VÄXTUS I FEBRUARI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela