*Lenas lilla blogg*

sol sol sol....

Publicerad 2010-06-29 14:09:54 i Allmänt,

Solen fortsätter att värma oss....härligt härligt... :)
Nu har jag fixat käk... inte för att man är så värst hungrig när det är varmt.
Men man måste ju äta lite iallafall.
Ikväll blir det SPEEDWAY igen... :)
Idag ska vi till Målilla... Piraterna kommer på besök... så idag ska dom få gå på plankan. :D
Nu har jag bara 7 dar kvar att jobba innan semestern. :thumbup:
Ska gå och sätta mej i solen en stund nu eller kanske lite i halvskugga.... ;)

Men hörrni... ha en forsatt bra dag...
 


                                                          KRAMISAR  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela