*Lenas lilla blogg*

Sådär...

Publicerad 2010-06-21 10:54:47 i Allmänt,

... det gick ju smidigare än vad jag trodde med motionspasset idag.
Trodde det skulle bli: *stånk* *stön* *pust* *fy* *blää* *jobbigt* ;p
För jag har ju inte varit ute och rört på mej på 3 dagar nu.
Har inte pallat för jag har jobbat hela helgen.
Men idag tog vi tag i livet igen...
Jag och vovvarna...mina trogna följeslagare ♥.
Idag blev 5-6 km powerwalk med stavar...för mej alltså ;)
Bosco & Zorba gjorde det dom ville..
springa hit och dit och nosa på allt som luktar "gott" i deras värld.
Resten av dan blir nog inte till att göra så mycket... lite sliten efter helgens jobb.
Ska iväg och jobba ett kvällspass senare.

Tjingeling.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-06-21 15:01:53

Vad duktig du är!



Ps. Har två tävlingar igång i bloggen som jag tror att du skulle gilla - var gärna med. Ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela