*Lenas lilla blogg*

Måste blivit snurrig...

Publicerad 2010-06-21 23:26:38 i Allmänt,

Tror jag har blivit snurrig...
Vet att jag skrev ett inlägg här på bloggen innan jag åkte till jobbet...men det är borta.. :O
Fick väl hjärnsläpp eller nått när jag skulle spara det jag skrev eller nått. :P

Jaja.. nu får vi se om jag kommer ihåg att spara det jag skriver nu eller om jag får hjärnsläpp igen ;)

Trodde det skulle bli åska i dag...
fick sån huvudvärk innan jag skulle åka till jobbet idag/kväll.
Så jag var tvungen att ta ett piller.
Som tur var så släppte faktiskt huvudvärken..(fantomvärken)... dom brukar ju säga att man inte kan ha ont i nått man inte har... :P
Skämt åsido...inget kul att ha ont...finns dom som har ont jämt... fy tusan så jobbigt.

Kollade på CSI NY när jag kom hem från jobbet ikväll...hade spelat in det.
Men undrar om det inte var ett gammalt avsnitt dom visade...tyckte jag kände igen det. Hmmm...

Ska nog ta å förflytta mej till sovrummet och sängen snart tror jag.
I morron är jag iallafall ledig..SKÖNT!!!
Och så är det ju Tisdag och TISDAG = SPEEDWAY.

 
♥ Gute Nacht ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela