*Lenas lilla blogg*

Inga hål...JIPPI !!!

Publicerad 2010-06-10 17:55:59 i Allmänt,

Då har man varit på den årliga kontrollen av bissingarna.
Inga hål i år heller... bara lite tandsten och 800 riksdaler fattigare.
Tandläkaren är faktiskt ett av de värsta ställen jag vet.

Sen så blev jag ytterligare x antal hundralappar fattigare...
fast det var på rolig shopping så det gör inte så mycket. :)
Köpte mej en ny sportbh och en vanlig bh.
Sen lite annat smått å gott... ;)
Slank in till gröna skylten också när jag ändå var i stan.
Köpte en bag-in-box med vin...eftersom nån har druckit upp det jag hade ;)
Så köpte jag lite öl till min darling ♥

När jag kom hem så tog jag en timmes promenixa med Bosco & Zorba
och naturligtvis så började det regna när vi gick och det småduggade hela tiden ända tills vi kom hem... då slutade det...
:)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-10 20:22:58

Jag hade nog hoppat tandläkaren och shoppat loss för ytterligare 800:- ;)

Du har en riktigt bra blogg, gillar den!

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-06-10 22:47:56

Tack Maria.

Risken om man hoppar tandläkaren ett år är att det kan bli så dyrt senare.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela