*Lenas lilla blogg*

Äntligen så är det fredag...

Publicerad 2010-06-04 06:01:55 i Allmänt,

Förstår inte varför man jämt längtar till att det ska bli fredag?!?!?!
Kanske inte dom fredagarna som är innan man ska jobba helg... men annars... :)
Verkar bli lika fint väder idag och det tackar man ju inte nej till.
Snart dax att åka och jobba ett sista pass innan helgen.
Ska försöka komma ihåg och ta med lite blomster till en jobbar kompis.
Minnet är bra men kort. ;)
Men nu är det bäst att göra sig ordning.
Ha en bra solig dag alla.

Kommentarer

Postat av: Lotta S-R

Publicerad 2010-06-04 08:35:05

Härligt med fredag, Lena. Fin blogg!

Ha det gott! /Lotta

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-06-04 14:27:50

tack Lotta !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela