*Lenas lilla blogg*

Shopping!!!

Publicerad 2010-07-02 22:05:45 i Allmänt,

I eftermiddags åkte vi till stan för att handla lite käk.
"Råkade" slinka in på lindex och "råkade" hitta ett par toppar. ;)
Sen så hittade jag en parfym på domus som luktade så himla gott... så den var jag ju bara tvungen att köpa.
Även en mascara slank med... :D

Vi passade på att käka ute när vi var i stan så idag blev det.....

Visst ser den god ut! Och den var jätte god också.....mums !!!

Här kommer bilder på det jag "råkade " köpa idag ;)


Härlig sommrig top... 79,50  billigt...


Svart baslinne alltid bra att ha...49,50... också billigt.


Mascara 29,50....parfym 119:-...

Tycker jag har gjort bra affärer idag... eller hur??? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela