*Lenas lilla blogg*

Pälsvård...

Publicerad 2010-07-11 22:30:49 i Allmänt,

Hur mycket päls kan en hund fälla ?????????????????????????????
Har försökt komma igenom Boscos päls nu ikväll... har väl kommit igenom 1/5 kanske.
Fyllde ungefär en pappkasse med päls.
Kanske skulle spara håret och spinna garn av det och sticka en tröja till vintern... hahaha..  :)

Nu börjar det faktiskt bli ganska behaglig luft ute.
Det går t.o.m att andas.

Är törstig hela tiden... undra hur många liter vätska jag har hällt i mej idag!?!
Detta blir det sista inlägget för i dag.

SÅ... OVER AND OUT... NATTIS...

Kommentarer

Postat av: julia&cornelia.

Publicerad 2010-07-11 22:56:59

sugen på att vara med och tävla om dagens blogg? :)

klicka här för att komma till inlägget;

http://juliaacorneliaa.blogg.se/2010/july/tavling-1.html

Postat av: Hanna Panna

Publicerad 2010-07-11 23:50:10

Tack detsamma! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela