*Lenas lilla blogg*

Kristdala marknad.

Publicerad 2010-07-16 15:52:26 i Allmänt,

Ja då åkte jag med Tollan och hennes familj till stan... TACK för skjutsen :)
Var med dom runt lite  innan jag skulle träffa Thomas.
Sen stack T och jag till Kristdala marknad.
Hittade mej ett par nya Foppa-Tofflor som jag ska ha på jobbet ...
dom jag har nu börjar bli så slitna.
Hittade även 2 par jobbar-byxor... 50:- för båda. FYND!!!
F-N vad jag gillar att fynda :D
Lite brända mandlar blev det oxå och en massa bröd och lite annat smått och gott.


Kommentarer

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-07-16 17:45:46

Då missade vi varandra på marknaden då.

Jag, Jennelie och Leif var där vid ett-tiden.

Hittade bröd och en klänning till Jennelie.

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-07-16 17:56:40

vi kom dit vid 13,30 tiden . det var ju synd... länge sen jag såg er. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela