*Lenas lilla blogg*

Frukost dax..

Publicerad 2010-07-17 08:47:22 i Allmänt,

Bäst man går och käkar lite frulle då.
Ska snart iväg till G&B arena och vara funktionär på speedway 80cc
Känner ABSOLUT inte för det idag. :(
Men har man lovat så har man.
Hade hellre varit på något annat skojs idag.
Finns lite andra aktiviteter här omkring idag.
Som typ: sjöräddningen firar 20 år.
Eller Mörtforsdagen.
Men som sagt nu blir det knatte speedway.

Än så länge så lyser solen med sin frånvaro...
det skulle väl bli lite sämre väder idag.


()()()()()()(()()((()()()()()()(()()((()())(())(()()()()()()()()()



Kommentarer

Postat av: jjjjjj

Publicerad 2010-07-17 10:13:58

sv;Ja eller hur ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela