*Lenas lilla blogg*

Ännu mera sol...

Publicerad 2010-07-03 08:32:17 i Allmänt,

Solen skiner idag också... och dom säger att det ska bli värmerekord idag. *Puh* :)
Vi ska strax packa picknick korgen för vi har bestämmt att vi ska åka ut på sjön idag och sola.
Ska bli så himla gutt.
Bara båtmotorn startar och går som den ska. *håller tummarna*
Så om det blir nån uppdatering av bloggen idag så får det bli via MMS. ;)
Men lite lessen att jag kommer att missa en loppis som anordnas i närheten idag....men man kan ju inte va på 2 ställen samtidigt....lite svårt. :P
Men ha en underbara dag alla.

Pöss å Kjam på er !!!!

Kommentarer

Postat av: Raymondsabrina

Publicerad 2011-02-02 14:38:47

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela