*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Martin The Edge

Publicerad 2010-12-10 18:48:15

Hej!



Nu är tävlingen i samarbete med SUMOpix avgjord. Kanske var det just Du som vann!



Ny tävling kommer upp inom kort - så håll utkik.

Kan avslöja att det är en fototävling.



Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-10 22:40:11

Du,det där var en livsfarlig sida=D

Postat av: Lilli

Publicerad 2010-12-10 23:49:09

Så ut som de hadde mye fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela