*Lenas lilla blogg*

GP Speedway i Målilla.

Publicerad 2010-08-15 23:26:39 i Allmänt,

Ja igår så var det party all day long.
Började med att vi var hos Britta & Steffe och käkade innan vi åkte med bussen mot Målilla och G&B arena för att kolla på GP SPeedway....
Framme vid banan så hamnade vi först inne på festområdet och drack lite i goda vänners sällskap. :)
När det var dax för tävlingen så begav vi oss till våra sittplatser på T-läktaren som vanligt.
Sen så var det bara att börja heja på svenskarna.
Det var riktigt bra speedway och det var kanon väder.
Fredde tog sig till final.. men tyvärr så lade hans hoj av..:( ... så han kom 4:a. Och missade pallplats.
Men han kämpade bra.
Vinnare blev Rune Holta...(kör för Dackarna i elitserien ) :)
Efter tävlingen så hamnade vi i Rune Holtas eventtält.. vilket var jätte trevligt.
Sen fortsatte färden hem till ett par andra goda vänner.
Och därifrån kom vi hem idag ... efter att ha varit och kollat på en snubbe som skulpterade figurer med motorsåg.


Här är förarna på väg fram till förarpresentationen.

Här är starten.


Lite av publiken

mera publik.

Prisutdelningen.

Rune Holta  vinnaren!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Här är snubben som gjorde träskulpturer.

Visst är dom fina !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela