*Lenas lilla blogg*

Fredags passet avklarat..

Publicerad 2010-08-06 22:15:40 i Allmänt,

Då var fredagens kvällspass avklarat.
Gick ganska smärtfritt...
Förutom att jag höll på att flyta bort i värmen.... 26,7 inne...*pust*
Så stackars dom som jobbade när det var som varmast för några veckor sen...
Märks att värmen tar lite på våra tanter också.
Även om dom inte tycker det är varmt. :)
Nog om det... nu är det bara lördag och söndag kvar att jobba denna helg. ;)
Så snart är jag väl tvungen att gå och lägga mej och försöka sova lite...börjar jobba 06,45 igen.

Har ju haft besök idag på dan oxå...
Linda med sin kille Johan & Dennis var här en sväng.
Linda och Dennis är barn till min kompis Marie.
Kul när dom kommer och hälsar på. :)


Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-08-06 23:48:11

sv: säger detsamma! ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela