*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Madden

Publicerad 2010-08-19 10:41:41

gud va mycke svamp. =O) härligt med naturen jhu. tro det är dags för migatt hitta en skog att vandra runt i.

ha det bäst

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-19 10:56:29

Hejhej, jag tänkte bara tipsa om en tävling om ett par skitsnygga röda jeans från d.band



http://www.nattstad.se/idawikman?id=1060222

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-19 11:22:14

Tack så mycket !

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-08-19 11:28:05

sv: de tycker jag oxå!

Postat av: JohannaPersson

Publicerad 2010-08-19 11:42:09

Hej! Det är så att jag gärna designar om din blogg ifall om du skulle varit sugen? Jag garanterar att den görs/blir gjord inom 1-3 dagar (om du inte står i kö såklart) och kostar endast 40-80 kronor allt beroende på hur du vill ha den. Ja, du får ju naturligtvis själv bestämma hur du vill att den ska se ut och så fixar jag det till dig. Betalningsätt kan vi tillsammans diskutera ut. Intresserad? Kontakta mig då, antingen om du skickar en kommentar i min blogg eller hör av dig till min email: [email protected].

Du kan dessutom gå in och titta på min blogg som är ett gott exempel på design. (Jag har nämligen designat den själv) Skälvklart ställer jag även upp på att hjälpa dig med enskilda saker till din sida också, endast för att par kronor, också beroende på vad det är. Kram.

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-19 12:02:15

sv: ja den är väldigt mysig :) så kul att du kommenterade!

Postat av: al

Publicerad 2010-08-19 12:07:49

Ja, och smått obehagligt kan jag tycka =/ .



al

Postat av: monika

Publicerad 2010-08-19 12:46:11

kjempebra blogg :-)

koslig med kommentar tilbake !

Postat av: Sara ♥

Publicerad 2010-08-19 13:49:09

Ja, så är det ju men både hästen och jag mår bra efteråt, så det gick ju trots allt bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela