*Lenas lilla blogg*

1:a arbetspasset..

Publicerad 2010-08-11 14:25:57 i Allmänt,

Så var 1:a Arbetpasset avklarat... bestyren här hemma. :)
Snart bär det av mot mitt 2:a arbetspass....jobbet.
Väntar bara på att gubben ska komma hem så jag får ta den bilen eftersom min inte är färdiglagad ännu.
Så idag möts vi i grindhålet...när han kommer hem från jobbet så är det dax för mej att åka och jobba...
Ska lägga mej och vila 5 minuter på soffan ute på altan nu innan det är dax.

Hörs senare bloggläsare.
 
(Glöm inte att lämna en liten kommentar när du ändå är här. Så tittar jag in till din blogg sen och lämnar en liten kommentar där ;) )

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-08-11 16:56:16

följ mig via bloglovin? :)

Postat av: erikaolsson

Publicerad 2010-08-11 19:19:00

kul att se att det inte bara är ungdomar som skriver bloggar! :D

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-08-11 23:47:46

Hej hej!



(räcker det så?)

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-08-12 08:06:49

Elaine: det räcker gott... du är sååååå dutti... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela