*Lenas lilla blogg*

VALBORG !!!!

Publicerad 2010-04-30 11:39:37 i Allmänt,

Då var det Valborgsmässoafton.. och jag ska jobba kväll.
Får se om man hinner se brasan när man kommer hem från jobbet.

Igår så betalade jag anmälningsavgiften till "Drottning Margaretaloppet" som går i Kalmar
 den 19 maj,, hade tänkt gå det loppet INTE springa om nu nån hade trott det. ;)

Har varit ute på en runda med hundarna nu det var riktigt kvalmigt...hörde nån som sa att det kanske skulle bli åska framåt kvällen...
Tog lite bilder på våren när vi ändå var ute i skogen.

När vi kom hem satt jag ute och åt frukosten, det är så skönt när man kan sitta ute och äta.

Så håller K. på att ta ner lite björkar ute i parken framför huset... hoppas jag får lite mer eftermiddagssol nu.

Tollan var nyss här och tog en snabbfika...hade bråttom som vanligt ;).


Blåbärsriset börjar blomma.


Tyvärr blev den suddig.. men det är björken som slår ut.


Vitsippan ute i backarna står...


Zorba


Bosco


Zorba i närbild


Bosco i närbild


En av björkarna som försvinner i parken....

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2010-04-30 14:05:04

hoppas du får en trevlig valborg :)

Postat av: Linn

Publicerad 2010-05-03 19:07:54

vilka fina bilder på vovvarna!!

Postat av: jag

Publicerad 2010-05-04 09:46:21

TACK!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela