*Lenas lilla blogg*

TRAFIKLOTS...

Publicerad 2010-04-28 14:43:22 i Allmänt,

Idag stack vi iväg till Västervik på förmiddagen för att hämta duschkabinen som vi beställde för ett tag sedan. Dom ringde redan förra veckan och sa att den kommit, men vi har inte haft tid att hämta den förut.
Men när vi kom till Gladhammar så höll dom på att lägga ny asfalt...vilket är kanonbra eftersom E22:an inte är i det bästa skick.
Där fanns ju tillfälliga rödljus uppsatta.. och såklart så var det rött när vi kom... vi satt där en stund och tänkte ..va F-N ska det aldrig slå över till grönt... men då fick vi se en skylt en liten bit längre fram som hade texten : INVÄNTA TRAFIKLOTS.

Jaha så det var bara att vänta...efter ett tag så kom denna:



Det var faktiskt rätt komiskt, har aldrig varit med om det förut.
Men tänk den stackarn som kör denna bil fram och tillbaka denna stäcka
X antal gånger i dag bara för att bilarna ska köra rätt.
Hoppas personen i bilen gillar att köra bil.

Kommentarer

Postat av: Jimmy

Publicerad 2011-10-05 15:14:09

HAHA snygg bild, Jimmy heter jag, det var jag som körde lotsbilen vid fototillfället, Skanska Remixer körde vi lots åt då på E22 mellan Verkebäck och Gladhammar! Mvh Jimmy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela