*Lenas lilla blogg*

Serie premiär

Publicerad 2010-04-27 23:44:13 i Allmänt,

Nu är serien igång och vi vann hemma mot västervik med 59-37.

En väldigt bra match var det även om kanske inte siffrorna tyder på det.

Och ganska mycket folk var det, men det brukar det vara på "derby matcherna".

Enligt speakern så hade 4640 stycken  hittat ut till G&B arena för att kolla speedwayen ikväll.

Det är forfarande kallt om kvällarna så det gäller att klä på sig när man är ute på arenan.

Här kommer lite bilder iallafall så ni som inte var där får se lite av vad som skedde ikväll :).


Här är båda lagen innan förarpresentationen och nationalsången.


På den här läktaren håller vi till.


Här kommer dom...tyvärr så vann västervik just detta heat.



Här kommer grabbarna efter matchen och tackar för vårat stöd och slänger upp blommor till oss i publiken, idag lyckades jag få en blombukett...=)
Inte var dag man får det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela