*Lenas lilla blogg*

Blåsigt..

Publicerad 2010-04-08 22:19:46 i Allmänt,

Idag har det inte varit så där jätte skönt väder tycker jag...blåsigt och småkyligt...till skillnad från igår då man gick i t-shirt när man höll på att påta i trädgården. Men det är ju typiskt aprilväder.

Jobbat har man gjort idag..7-14 rätt skönt att sluta tidigt. På jobbet var det lungt ... jag hade hand om  köket...grönsaksoppa stod på menyn idag.

Nu ikväll har jag kollat på tv. Tittade på " The Forgotten" som är en serie som började förra veckan, ganska bra faktiskt. Efter det så kollade jag på " Criminal Minds". Shemar Moore är ju inte direkt ful att titta på. =)



 ELLER HUR?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela