*Lenas lilla blogg*

Äntligen fredag...

Publicerad 2010-04-23 14:18:23 i Allmänt,

Sådär...nu är arbetsveckan över .. iallafall på jobbet. Nu är det ju en massa andra saker man ska försöka få ork till att hinna med... men men... Rom byggdes ju inte på en dag... och det man inte hinner göra får vara till en annan dag.
Ingen som tackar en för att man stressar och sliter halv ihjäl sig...
Men det är skönt att veta att man inte behöver gå till jobbet på 2 dagar nu.
Fast jag trivs jätte bra på jobbet.. goa arbetskamrater... lite små tokiga allihopa ;)
Igår fick jag mina arbetskläder och det är BARA ca 2 månader sen jag beställde dom... och ändå så var en tröja restnoterad och  när den kommer vet jag inte,  ett par byxor hade kommit på villovägar,, men dom lyckades jag spåra upp i dag, så får dom nog nästa vecka eller nått.
Nu ska jag slappa en stund för sen ska vi iväg...


Mina nya arbetskläder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela