*Lenas lilla blogg*

3 rätters...

Publicerad 2010-04-24 22:34:22 i Allmänt,

Kan ju börja med att tala om att HV71 tog SM-GULD ikväll i hockey för er som inte redan visste det.
Bra gjort grabbar!!!!!

Tog fram en flaska vin , som jag gått och små smuttat på ikväll.


Ett himla gott vin som jag kan rekommendera för er som gillar vitt vin.

Lagade 3- rättersmiddag idag.

Förrätten var en liten toast med "räkglurr" på.



Varmrätten var currykyckling  med bambuskott och vattenkastanjer.
Så jäkla gott ...älskar curry.
och sist men inte minst....


... efterrätten , chokladpudding med vispgrädde och lite strössel på toppen.

Mätt som en plätt blev man .

Sen kollade vi på GP-Speedway från  Leszno, Polen på SVT24 ... och det var den sämsta utsändningen jag någonsin sett på tv.
 Dom hoppade över  heat... och jag vet inte vad... inget roligt alls för oss som gillar att föra protokoll... hur svårt som helst när dom som sagt vad inte visar alla heat...och man inte får poängen förarna tagit.

BUUUUUU för SVT24:s utsändning.

men nu är...

... tom så det är väl bara att krypa ner under täcket.

natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela