*Lenas lilla blogg*

Den gyllene hårnålen

Publicerad 2019-03-24 08:37:52 i Böcker/Tidningar,

Tänkte komma med ett litet boktips så här på söndagsförmiddagen.
Jag har lyssnat på ännu en bok av Maria Gustavsdotter.
Denna bok var oxå bra.
 
 
*En roman inspirerad av Cecilia Vasas liv. Tio år gammal lämnas Märta Svantesdotter på Gripsholms slott för att uppfostras med de kungliga barnen. Hon är oäkting, trots att alla egentligen vet vem hennes adlige far är. Det dröjer inte länge förrän Märta blir god vän med prinsessan Cecilia, men snart övergår vänskapen till något mer. Är det lek och nyfikenhet? Eller åtrå och kärlek?*
 
Här kan du se de tidigare böckerna jag lyssnat på av Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela