*Lenas lilla blogg*

Andrew Lloyd Webber

Publicerad 2019-03-14 13:17:29 i Musik,

Var på denna musical gala i går.
 
 
Jag hade vunnit 2 biljetter på en tävling.
 
 
Det var musik från The Phantom of the Opera, Cats, Jesus Christ Superstar, Evita, Sunset Boulevard, Starlight Express m.fl.
 
 
Många musikstycken kände jag ju igen...men även en del som jag inte hade hört förut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyckte det var en bra föreställning.
 
Man går för sällan på musical.
Har inte varit på musical sen jag såg The Phantom of the opera  i Stockholm för ca 30 år sen.
 
Hade förmodligen inte gått i går heller om jag inte vunnit biljetterna. 😉
 
Men hoppas inte det tar 30 år igen tills nästa gång...
(om man lever då ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela