*Lenas lilla blogg*

Bettys Val

Publicerad 2019-01-31 09:08:38 i Böcker/Tidningar,

Då har jag lyssnat på andra Boken om Betty.
 
Bettys Val
 
 *Julen närmar sig, och Betty Svan älskar julen. Inte på det minimalistiska sättet, utan på det överdådiga! Det kan aldrig bli för mycket glitter, för långa ljusslingor eller för stora krubbor. Men i och med att Betty har flyttat ihop med nya kärleken Henrik försvåras traditionerna. Det är inte helt lätt att slå ihop två stora familjer under denna högtid, och mitt under Kalle Anka blir det dessutom också dags för Bettys vuxna dotter Maja att föda barn.*
 
Det finns även en tredje bok...men den finns inte som E-ljudbok hos bibblan ännu, så får vänta innan jag tar tag i den.
 
Bok 2: Bettys Val
Bok 3: Bettys Resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela