*Lenas lilla blogg*

Cold Pursuit

Publicerad 2019-02-12 11:58:18 i Film/TV/bio,

Blev ett biobesök igår kväll.
Såg den nya filmen med Liam Neeson.
Cold Pursuit
Gillar honom som skådespelare.
 
Filmen var ok.. tappade räkningen på döda efter ca 25 st.
Filmen är 1 tim 59 min. men tiden gock jätte fort.
Några skratt fick man oxå.
 

*Nelson Coxman lugna livet som en snöplog förare i glittrande semesterorten Kehoe, där han just tilldelades "Citizen of the Year", störs när hans son dör av en heroinöverdos.

En deprimerad Coxman förbereder sig för att begå självmord, bara för att sluta när han lär sig att hans son mördades av en drogkartell. Detta gör att han blir en vigilante och dödar flera medlemmar av kartellen samtidigt som han skapar ett modifierat jaktgevär. Kartellens ledare Trevor Calcote, känd som Viking bland hans kamrater, misstänker att dessa dödsfall är arbetet med en amerikansk indisk drogkartell som kontrolleras av White Bull, som han tidigare har undvikit konflikt. Viking dödar White Bulls enda son. Detta gnistor ett gängkrig mellan de två fraktionerna.*

(Wikipedia)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela