*Lenas lilla blogg*

Spara pengar

Publicerad 2018-10-31 11:04:06 i Spartips,

 
Ett sätt att spara pengar när man handlar,
är att kolla upp vad man har för rabatter.
 
Du kan ha rabatter via ditt fackförbund, via olika organisationer du kanske är medlem i.
Det gäller att kolla upp ordentligt.
Jag har börjat att göra det.
 
I dag sparade jag 57:- på hundfoder tack vare att jag är medlem i en förening.
 
Ett annat sätt är att handla genom Refunder, de samarbetar med massor med olika butiker där du får återbäring på dina köp.
Du kan ansluta dej genom att kopiera följande länk:
 
 
https://www.refunder.se/bjud-in/5b7a87ea300e4
 
 Då får du 50:- i bonus om du handlar för minst 100:-
Refunder.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela