*Lenas lilla blogg*

Jag har tĂ€nkt ...😜

Publicerad 2018-11-13 09:12:34 i AllmÀnt,

För att göra vardagen lite roligare har jag tÀnkt att jag ska ha nÄgot roligt att se fram emot hela tiden.
 
Det behöver inte vara nÄgot mÀrkvÀrdigt, bara nÄtt som avbryter vardagen.
Typ ett biobesök, lunch med en god vÀn.
 
SÀtter som mÄl att ha en rolig grej i mÄnaden att se fram emot, blir det fler sÄ Àr det ju ett plus.
Novembers roliga Àr.....att Äka till Ullared.
 
Har du nÄgot roligt du ser fram emot ???
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i SmÄlands skogen.. Mitt intresse Àr att handarbeta & pyssla . Jag gillar Àven att fotografera. En av mina favoritintressen Àr att gÄ pÄ loppisar & secondhand dÀr man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden Àr oxÄ ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jÀtte glad om du lÀmnar ett spÄr efter dej genom att lÀmna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela