*Lenas lilla blogg*

Lite pyssel

Publicerad 2018-05-03 14:53:29 i Tips & Ideér & pyssel, recycling/återbruk,

Skulle ha städat...men det är så tråkigt. 
Så jag pysslade lite istället.
Vilket är mycket roligare.
 
Tog fram några tomma skokartonger och tapetprover som jag hade liggandes.
Och så lite tapetlim och en sax.
 
  
Sen var det bara att börja klä in kartongerna med tapeterna.
Limmade lite i omgångar för att det skulle vara lättare att hantera.
 
Men tycker dom blev fina när de vart klara.
 
 
  
 
 
4 snygga kartonger att förvara saker i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela