*Lenas lilla blogg*

Handla lokalt

Publicerad 2018-02-24 15:50:07 i Allmänt,

I dag har jag varit iväg och kollat på ett nytt sätt ,
att handla lokalproducerad mat på.
LOCAL FOOD NODES
 
Det var några lokala matproducenter på plats och man fick provsmaka deras varor.
 
 
De höll till på Fredriksbergs Herrgård.
Jag har iallafall registrerat mej och ska beställa lite varor framöver.
 
Detta koncept finns på flera platser i vårt avlånga land så kolla in länken ovan om du är intresserad.
Kanske finns det en plats nära dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela