*Lenas lilla blogg*

Secondhand

Publicerad 2017-09-18 11:04:57 i Loppis & secondhand,

Var in på Busfrö en sväng och kollade när jag ändå gick förbi en dag.
 
Hittade en väska och ett par gardiner.
Älskar loppisar och secondhand.
 
Det är för mycket slit å släng nu för tiden.
Bättre att lämna in så någon annan kan ha glädje av sakerna.
Och på busfrö kan du ju få tillbaka några kronor på det du inte längre vill ha.
Funderar på att lämna in lite nästa gång jag åker dit.
Brukar oftast skänka bort mina grejer till olika loppisar.
Men varför inte få lite betalt istället.
 
 
Tyckte jag behövde en "ny" väska....jag som inte har några innan *host host*
 
Hittade faktiskt ett par helt nya gardiner oxå.
Dom kommer passa bra i sovrummet.
 
 
Brukar du handla på loppisar och secondhand???

Kommentarer

Postat av: Emma - mode - mamma

Publicerad 2017-09-18 11:15:45

så fin väska =9
kram kramiss

Postat av: margarethavilhelmsson

Publicerad 2017-09-26 09:49:31

Jag brukar gärna handla på loppisar om jag hittar något intressant. Förr sprang jag och två väninnor mycket på auktioner men fick så trångt i alla skåp så jag slutade gå på auktion. Älskar glas och porslin.

Svar: jag skulle själv snart behöva ha loppis ;)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela