*Lenas lilla blogg*

XBeauty

Publicerad 2017-10-25 10:14:18 i Kläder & Skor & väskor & accessoarer & parfym/smink,


Behöver du lite nytt i sminkväska nu i höstrusket för att pigga upp dej.
Då ska du passa på att kolla in XBeautys sortiment.
Om du använder rabattkoden LASHES när du beställer så får du 100:- rabatt om du beställer för minst 400:-
KOLLAGE: The lash effect! Xbeauty
 
Xlash Fransserum | Makeup Revolution Paletter | Xlash Mascara | Milani Eyeshadow Primer | Models Own Color Chrome Palett
 
Sponsrat inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela