*Lenas lilla blogg*

Lördag

Publicerad 2017-05-06 10:03:57 i Allmänt,

Denna helg är jag ledig...skönt !!!
Vaknade i morse med att min ischiasnerv gjorde sig påmind.
Kan tala om att det är väldigt oskönt.
Men ont ska med ont förgås som ordspråket säger.
Så det var bara att snöra på sig skorna och ge sig ut på en långpromenad med huggormen.
 
 
En runda i skogen på nästan 8 km blev det.
När jag gick i morse så var jacka och vantar på... men när jag kom hem var vantar och jackan av....
 
 
Nu ska jag ut å fixa lite i trädgården...
men första hänga upp tvätten som jag körde igång innan jag gick i morse.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-06 10:12:18

Usch den dära Jädrans ischanerven gör än tokig.Jag ha också ont av den.Kan knappt gå här hemma just nu och plus att min högra fot är svullen på mig också.Sks tings min läkare på måndag.Måste sätta mig ner med honom och otopeden och gå igenom om jag ska göra steloperationen också.Jah opererade ju mig förra året för diskbråck.Sen mådde jag bra i nästan 1årsen.Men nu ha värken kommit tillbaka igen.Jag ha gjort än ny MRRöntgen då vissade dw sig att jag ha gått förändringar högre upp på ländryggen så jag få se hur jag ska göra.Du få ha en bra dag.Men slit inte ihjäl dig nu bara utan ta de lite lugnt också. Kram.Lena.😘😘😘.

Postat av: Gittan

Publicerad 2017-05-06 10:16:15

Vilken härlig blogg du har, jag är ute på bloggrunda. Fina bilder och visst är det skönt med sol och våren som är på väg. Men inget kul att ha ischas usch och fy. Trevlig helg på dig. Gittan.

Svar: Tack... vad kul att du gillade min blogg... då kanske du tittar in igen :)
Lena

Postat av: Gittan

Publicerad 2017-05-07 12:11:40

Jag kommer tillbaka, men du kanske inte kommer in på min blogg eftersom det bara står Gittan...jag vet inte. Men kolla in på gittanstankar.blogg.se om du vill. Vi hörs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela