*Lenas lilla blogg*

Yr i mössan ?!

Publicerad 2017-03-23 17:02:17 i Allmänt,

I dag har solen skinit på oss och temperaturen har legat runt +11.
Men jag har mest tillbringat dagen i en bil... då jag kört kors och tvärs mellan brukarna.
 
 
Fast började dagen med att försova mej....stängde av larmet med tron om att jag skulle jobba kväll.
Yr i mössan eller?
Som tur var vaknade jag av mej själv 20 minuter senare och kom ihåg att jag skulle  jobba.
Snacka om att det blev fart på tanten....
 
Men i morron så har jag sovmorron iallafall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela