*Lenas lilla blogg*

Loppisfyndat .....igen !!!

Publicerad 2017-03-21 15:34:55 i Loppis & secondhand,

När jag var i stan igår så hade jag några minuter tillgodo innan jag skulle till nästa ställe .
Så jag stack iväg till Miljöhuset (secondhand). 
Och när jag kommer dit så har dom 50% på allt.
Så typiskt när jag hade en tid att passa.
Hade ju velat gått där och kollat ordentligt.
 
Men hittade några småsaker iallafall på den lilla stund jag var där.
 
Några koppar till ett projekt.
 
Glasburkar, skål och ett mått alltid bra att ha.
 
 
En barometer 
 
 
En stor plåtlåda...
Funderar på att förvara kex & skorpor i den.
 
För 57:- får man väl vara nöjd eller ...
 

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2017-03-21 19:55:28

Så mycket fina fynd! Kopparna var bedårande söta.

Postat av: Ake

Publicerad 2017-03-22 11:57:58

57 spänn får du vara mycket nöjd :) Burkarna har vi två av... De andra sakerna var riktigt vackert :) Barometern vart jag riktigt avundsjuk på tillsammans med termometern ;)

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2017-03-23 09:00:18

Wow! Vilka himla bra fynd! Så bra å fynda glasburkar och plåtburkar när det är extra billigt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2017-03-24 21:10:59

Kanonfynd! Och otroligt billigt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela