*Lenas lilla blogg*

Häst på Loppis

Publicerad 2017-03-06 16:27:32 i Loppis & secondhand,

Slirade in på en secondhand/loppis i dag när jag ändå var till staden.
Är ju på jakt efter en bordsklocka, så kollar in varje gång jag är i stan.
Hittade ingen sån klocka som jag vill ha.
Men kom ju inte ut tomhänt ...
 
Fick med mej en tavla för 10:-
 
 
Tyckte motivet var så fint.
Ramen vet jag inte riktigt vad jag tycker om.... målas eller bytas eller låta den vara som den är.
Hmmm.... får fundera på det ett tag.
Vad tycker du ?
 
Fik med mej en bok oxå ...kostade hela 2 riksdaler.
 
 
Fanns mycket roligt i den som ska provas... 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2017-03-07 09:34:29

Fina fynd! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela