*Lenas lilla blogg*

FYNDAT På 2:a hand !!!!

Publicerad 2017-03-01 16:57:20 i Loppis & secondhand,

Vilka fynd jag gjorde idag.
 
Först hittade jag denna kristallskål på fot.
Får bli en fruktskål framöver...
20:-
 
Hittade denna ljuslykta för 15:-
 
 
blev kanon i hallfönstret.
 
Hittade även en sk. stalllykta för 20:-
 
 
 
Fick tag i ett rivjärn oxå. för 15:-
Men det ska få ett helt annat andvändningsområde än vad det är till för.
Men vad berättar jag inte nu.
Ni får hålla koll på bloggen, för jag kommer att visa framöver vad jag har gjort med det,
 
 
Inga dåliga fynd för 70:- totalt.
Jag är super nöjd. 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2017-03-02 14:20:14

Vilket fynd med kristallskålen :)

Svar: ja jag blev snopen när jag såg prislappen. Det var en liten liten flisa borta på kanten... men det gör inget tycker jag. :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela