*Lenas lilla blogg*

05:38

Publicerad 2017-03-24 08:18:55 i Allmänt,

Visst är det typiskt.... att när man får sova ... då vaknar man tidigt.
Vaknade 05,38 idag...med världens skallebang.
Så det var bara att kliva upp och stoppa i sig ett piller och ett par koppar kaffe.
 
Sen ut på en morronrunda med huggormen  i det härliga men kalla vårvädret.
 
 
Termometern visade -4 när jag gick och +1 när jag kom tillbaka.
Det var en riktigt uppfriskade promenad i skogen.
Idag hade vattnet sjunkit undan så jag kunde gå hela rundan.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Carolin

Publicerad 2017-03-24 09:00:14

Härlig bild :)

Svar: Tack :)
Lena

Postat av: Nett

Publicerad 2017-03-24 10:18:14

Känner igen det där med att vakna tidigt när man är ledig, lite surt. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela