*Lenas lilla blogg*

Fyndat på loppis

Publicerad 2017-07-23 09:21:24 i Loppis & secondhand,

I går hade kyrkan sin årliga sommarfest med loppis.
Självklart hängde jag på låset....
Vill ju inte missa några fynd.
 
Fyndade en hel del...
3 gamla ramar... som jag förmodligen kommer att måla.
5:- / st
 
 
En sulky.. som kan va bra att ha när barnbarnen kommer å man ska ta en promenad.
50:-
 
2 buntar med kuvert....10:- 
 
 
Alltid bra att ha....
 
En ljuslykta i koppar fick följa med hem oxå....tror den kommer passa bra i sommarstugan.
Även den kostade 5:-
 
 
Ett helt nytt påslakanset för 5:-
2 örngott 5:-
och bokstäver som går att klistra för 5:-
 
 
Summa sumarum 95:-
Visst gjorde jag många bra fynd !?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela