*Lenas lilla blogg*

Veckans spartips = Presentpåse

Publicerad 2017-01-05 17:03:42 i Mina Alster, Spartips, Tips & Ideér & pyssel,

Nu tänker jag knycka en idé från en annan bloggare som jag följer. Krimskramsan)
Hon har börjat med typ " Veckans tips"
Så nu tänkte jag oxå göra det... ge ett tips i veckan på hur man kan spara pengar.
 
Denna veckas spartips är ....
 
 
Gör en egen presentpåse.
 
Jag har gjort denna av ett tapetprov.
 
Tapetprover kan man få i färgaffärer när de byter kollektion.
"Blomman" är från en annan presentförpackning jag fått nån gång.
Likaså bandet till handtagen är återbruk... kommer dock ej ihåg från vad.
Sen är det bara att klippa och klistra ihop sin påse,
 
 
Ett plus är ju om present i påsen oxå är nått du gjort...

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2017-02-07 08:57:55

Åh så skoj att du också kommit igång med dina spartips!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela