*Lenas lilla blogg*

Lördag morgon

Publicerad 2017-01-14 10:25:19 i Allmänt,

Go förmiddag på er alla !
 
Vissa kanske det är God morgon för.
Men jag har varit igång sen strax före 07,00 idag.
 
Har hunnit med att kalka av perkulatorn och diskmaskinen.
Tvättat en maskin tvätt.
Käkat frukost.
Och varit ute på långrunda med huggormen.
 
Här kommer några bilder från morronrundan.
 
 Inte riktigt ljust ännu när vi gick iväg i morse.
 
 
Månen var fortfarande uppe
 
 
 
Men på vägen hem började solen klättra över trädtopparna.
 
Ha en härlig Lördag !!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Alice Grevholm

Publicerad 2017-01-14 10:45:36

åh vad det ser härligt ut! ett riktigt vinterparadis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela