*Lenas lilla blogg*

Hair Jazz

Publicerad 2017-01-23 13:15:37 i Kläder & Skor & väskor & accessoarer & parfym/smink,

Har beställt ett schampo som jag sett reklam om.
Ska få håret att växa fortare och att man ska tappa mindre hår.
Om det funkar... det vet jag inte.
Ska i alla fall testa.
Hoppas det funkar.
 
 
Så här står det:

HAIR JAZZ FÖRDELAR:

  1. Ditt hår kommer att växa tre gånger snabbare i genomsnitt,
  2. HAIR JAZZ gör ditt hår starkare.
  3. Ditt hår kommer att bli mjukare och glansigare,
  4. Bevisad effektivitet och testat på alla hårtyper,
  5. En synlig minskning av håravfall.


HAIR JAZZ har kliniskt visat sig öka hårväxten upp till tre gånger. Inom fyra månader kan håret växa mer än den skulle på ett år. Det kommer att tillåta dig att ha vackrare, blankare och starkare hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela