*Lenas lilla blogg*

LUCKA 7

Publicerad 2017-12-07 09:27:01 i JUL, Tips & Ideér & pyssel,

Redan framme vid lucka 7.
Bara 17 dagar kvar till julafton.
I dag tänkte jag tipsa om lite mer julgranspynt som man kan göra.
En ängel av sidor från en gammal sångbok.
Man kan använda vilket papper man vill.
Men jag gillar att använda gamla böcker ... tycker det bir så vackert.
 
 
1. Du behöver 2 papper som du viker som bilden visar.
 
 
2, sen viker du ner en bit på varje...
 
 
3. sen binder du ihop dom med ett snöre eller tråd.
 
Ta tillräckligt med snöre så du kan sätta dit en träkula sen.
 
 
Sist sätter du dit en träkula som huvud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela