*Lenas lilla blogg*

Loppis fyndat.

Publicerad 2017-08-01 14:42:32 i Loppis & secondhand,

Då det har varit skitväder idag så tog jag mej en tur till stan för att göra en "loppisrunda".
Passar perfekt när det småregnar och är tråkigt väder.
Fast det är aldrig fel väder för en loppisrunda.
 
Var på 5 olika loppisar i stan...
Men den som ligger på Dammgatan tänker jag ALDRIG sätta min fot på igen.
Stod och bläddrade bland tavlorna..
då kom gubben som har stället  å skrek åt mej,
att jag bläddrade för hårt bland tavlorna.  ?????
Jag blev så förbannad så jag vände på klacken å gick därifrån och sa nu missade du en kund.
Då spottade han efter mej.
Så jag rekommenderar verkligen inte loppisen på dammgatan i Oskarshamn.
 
Men nu till mina 2 fynd jag gjorde idag.
 
 
En gammal tavla med blommotiv och en virkad löpare som jag ska ha till ett framtida projekt.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-01 16:38:23

Var där och kollade efter ett litet runt trädgårdsbord förra året, det va dyrare än ett nytt på jysk. När jag erbjöd ett pris svarade kärringen att här skänker vi inte bort sakerna, då svarade jag bara, nä men du har fått dom gratis och så gick jag. Har aldrig varit där och tänker inte gå dit igen jag heller.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-01 16:39:40

Kram på dej/ Anci

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela