*Lenas lilla blogg*

Weekend i Lübeck del 1

Publicerad 2017-04-10 19:40:00 i Resor,

Att det har varit lite tyst på bloggen några dagar,
beror på att vi var i Lübeck i helgen.
En liten semestertripp.
Bodde på Hotell Atlantic som ligger väldigt centralt.
Jätte fint hotell.
Gångavstånd till allt.
 
 
Vårt hotellrum.
 
 
Utsikten till höger från vårt hotellrum.
Precis nere i hörnet på huset  där bilarna står,
så ligger en restaurang med jättegod mat och trevlig personal.
Har varit där  förut.
 
 
Och här är utsikten till vänster från vårt fönster...
Våran buss kom med på bild oxå.
Kyrkan som syns, i den kan man åka hiss upp i kyrktornet.
Och snacka om vilken utsikt man har därifrån.
Var inte uppe där denna gång, men förra gången vi var i Lübeck så var vi det.
 
På kvällen åt vi gemensam middag på hotellet.
Sen blev det en drink i baren.
 
Lite senare så blev det ....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela