*Lenas lilla blogg*

Kotte

Publicerad 2017-04-03 08:38:28 i Hundar,

Har varit ute på en morronrunda med denna Donna...
 
 
I dag blev det inte så lång runda, då jag har en massa *måsten* i dag, innan det är dax för jobb.
Hela dagen är fullspäckad.
Några av *måstena* har jag redan hunnit beta av.
Men ännu återstår det några..... *suck*
 
Men vi sprang på 2 älgar under vår promenad.
Vet inte varför alla vilda djur måste vara där jag är.
Är jag ute å kör bil så hoppar de upp framför bilen... är jag ute och går så kommer dom oxå i min väg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela