*Lenas lilla blogg*

Lite loppisfynd....del 1

Publicerad 2016-09-28 16:16:16 i Loppis & secondhand,

 
 
Var till stan en snabbis idag...
hade några små ärenden som jag var tvungen att styra om.
Å som vanligt slank jag in på några loppisar/secondhandbutiker.
 
Hittade denna vita ljuslykta för 15:-
 
 

Och dessa 3 låg i "gratislådan"
 dom kommer jag nog ha till nått projekt framöver.
 
En tavla för 10:-....det var ramen jag var ute efter....
men tavlan är lite trevlig i sig själv.
 
 Ett gäng med lite extra kläder till barnbarnen när de kommer på besök... alltid bra att ha.
Tror hela högen med kläder gick på 30:-
 
 Ett par mindre salladsbestick i trä för en 5 krona fick också följa med hem.
Köpte ännu mer men det kommer i nästa inlägg som jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela